2011 Stitching progress

Thursday, July 31, 2008

Jótékonyság - Charity time

Lányok!
Gondolom, nagyrészt tudjátok, hogy egy jótékonysági akció van folyamatban. Mivel én is felügyelek egy jótékonysági megmozdulást, gondoltam, támogatjuk ezt is. Részletek a jótékonysági blogban, illetve az ő blogjukban.
Már átadtam Zsuzsának egy jó adag füzetborítót, ami már túl volt a varráson, illetve van még néhány minta, ami készre kell varrni - ehhez Zsuzsa hozott anyagokat. (meg meglepinek hozott nekem ajándékokat, erről lesz kép egy külön postban, de teljesen elérzékenyültem...)
Szóval aki még nem hallott róla, és esetleg késztetést érez, vagy van is olyan elkészült munkája otthon, aminek nincs helye, azt várjuk!

Még mindig eléggé el vagyok havazva, gyerekezéssel meg melóval, így a nyaralások után, de legalább végre egy kis időm van hímezni - nagyrész RRt, meg a hurcibálós hímzésem ajándék. Jövő héten jönnek a képek - anyuék leviszik a fiúkat Balcsira!

Hi girls!
Some of you might know that a great charity action is in process. A very nice Hungarian lady is collecting craft items to lighten up quite a few poor children's days in Roumania (Transsilvania exactly, where many people of Hungarian origin live). These children are living in raising homes, as they do not have family, or their families are in such miserable conditions that they cannot go home not even for holidays... Every kind of support is welcome, but in this charity action mostly crafted items are prepared - go see at their blog. And if you would like to send some little thing, that you do not know what to do with, you are more than welcome!

Life is quite busy here, as we just came back from our seaside vacation, but lastly I have some stitching time! Mostly RRs and some smalls for exchanges and PIFs. Pics will be coming next week, when kids will be on vacation with my parents.

No comments: