2011 Stitching progress

Thursday, August 28, 2008

Díjat kaptam - Award

El is felejtettem a nagy nyaralásban említeni, hogy engem sem került el az egyik díj (ahhoz képest, hogy évi kb 5 bejegyzésem van). Igazából azért örülök mégis neki, mert két olyan embertől kaptam, akit személyesen is ismerek, és ezért kicsit többet is tudhat rólam, mint ami ebből a blogból kiderül. Tehát szazutól és kergiztől kaptam a következő díjat:




A szabályok szerint a következő a teendőm - 5 emberkének küldhetem el én is a jelölésem:1. kiteszem a logót a blogomra
2. kiírom annak a személynek a nevét és blogját, akitől kaptam.
3. jelölök 5 blogolót, linkelem
4. üzenetet hagyok a jelöléseikről a blogjukban

Viszont én a 3-4 pontot már kihagyom. Csak köszönöm a díjat.

I forgot to mention due to the holidays, that I also received one of the awards circulating in blogland (despite the fact that I post about 5 times per year *ashamed*). However, it was granted by two girls that I know even in person, and they can know a bit more about me than what is written here in this blog... So I want to thank them very much.
But I will be a bad girl - no nominations are going from here. I love too many blogs, and almost all of them are already rewarded.


No comments: